ZAWÓD TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY W ZST

Materiał opracowany przez: Ireneusz Balawender, •  opublikowano: 19 października 2018

1. CHARAKTERYSTYKA ABSOLWENTA KIERUNKU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY

To propozycja szkoły w zakresie kształcenia technicznego ukierunkowana na rozwijanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie zagadnień ekonomicznych, informatycznych (grafika komputerowa), reklamy wizualnej, marketingu oraz public relations. Potrzeba kształcenia specjalistów w tym zakresie wynika bezpośrednio z analizy rynku pracy oraz współpracy szkoły z wieloma przedsiębiorstwami różnych branż miasta i regionu, a także - poprzez realizację programów staży Erasmus+ - UE. Umiejętność kreowania wizerunku firmy, planowanie i realizacja strategii reklamowych oraz stosowanie w pracy technik wizualizacji i budowy marki jest we współczesnym świecie elementem warunkującym istnienie firmy.

Zdjęcie: IMAG0425.jpgZdjęcie: PBE_1828.jpgZdjęcie: PBE_1758.jpg
Zdjęcie: 6.jpgZdjęcie: 58.jpgZdjęcie: 57.jpg

2. INFORMACJE DODATKOWE

Patronat nad kierunkiem technik organizacji reklamy objęła Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowcy uczelni prowadzą atrakcyjne zajęcia dla uczniów. Najlepsi uczniowie szkoły w tym zawodzie w ramach nagrody uczestniczyli w warsztatach fotograficznych i otrzymali atrakcyjne upominki ufundowane przez uczelnię. Zespół Szkół Technicznych współpracuje z firmami: WBX STUDIO DRUKARNIA - WYDAWNICTWO, ROXART, Drukarnia Cyfrowa Spidruk, MULTIMA, Agencja Reklamowa ART STUDIO. Dzięki realizacji projektu RPO "Kompetencje Zawodowe Moim Atutem Na Rynku Pracy" uczniowie mają możliwośc wzięcia udziału w certyfikowanym kursie fotografii oraz grafiki reklamowej. W szkole realizowane są autorskie programy nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych.

Podejmując kształcenie w naszej szkole w zawodzie Technik Organizacji Reklamy zyskujesz nie tylko bogaty zakres wiedzy i umiejętności, ale także możliwość udziału w licznych programach praktyk i staży (krajowych i międzynarodowych) ukierunkowanych na rozwijanie umiejętności zawodowych w obszarze grafiki komputerowej i reklamy oraz umożliwiających otrzymanie stypendium stażowego. Uzyskane w ten sposób kompetencje oraz potwierdzające je certyfikaty branżowe z pewnością przyczynią się do zdobycia wymarzonej pracy!

Zdjęcie: DSC_0128.JPGZdjęcie: DSC_0120.JPGZdjęcie: DSC_0129.JPG

3. KWALIFIKACJE UZYSKIWANE W WYNIKU KSZTAŁCENIA


  • Sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

4. SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwent kończący szkołę w zawodzie technik organizacji reklamy będzie przygotowany do wykonywania zadań zawodowych w zakresie:

  • organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych,
  • projektowania oraz wykonywania środków reklamowych,
  • komputerowego skłądu publikacji,
  • kreowania wizerunku firmy/organizacji,
  • tworzeniem przekazu reklamowego za pomocą wektorowych i rastrowych programów graficznych,

5. TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY ZNAJDZIE ZATRUDNIENIE W:

Absolwent kończący szkołę w zawodzie technik organizacji reklamy będzie przygotowany zatrudnienia w:

  • agencjach reklamowych,
  • biurach ogłoszeń i działach promocji,
  • środkach masowego przekazu w działach promocji,
  • studiach graficznych
  • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw,
  • agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej,

6. BAZA DYDAKTYCZNA I WARUNKI KSZTAŁCENIA:

Pracownia multimedialna

Nowoczesna prcownia, wyposażona w stanowiska komputerowe podłączone do sieci z dostępem do Internetu, drukarki, projektor multimedialny, urządzenia multimedialne, takie jak: kamery cyfrowe, aparaty fotograficzne oraz pakiety programów: biurowych, programy do obróbki graficznej, edytorskiej i audiowizualnej (Adobe InDesign, Adobe Photoshop, CorelDraw)

Pracownia sprzedaży usług reklamowych

Nowoczesna prcownia, wyposażoną w laptopy podłączone do sieci z dostępem do Internetu, z pakietem programów biurowych, druki formularzy stosowanych w sprzedaży produktów i usług.

Zdjęcie: _MG_6670.jpgZdjęcie: _MG_6661.jpgZdjęcie: _MG_6673.jpg
Zdjęcie: _MG_6676.jpgZdjęcie: _MG_6686.jpg
Zdjęcie: 101.jpgZdjęcie: 103.jpgZdjęcie: 1.jpg
Zdjęcie: 107.jpgZdjęcie: 106.jpgZdjęcie: 105.jpg